Selasa, 16 Julai 2013

Sabah~Surirumah~Semuanya bermula di sini

Hai..da lame tak update blog..konon bizi sangat kan sebelum ni.sekarang da jadi surirumah..ade banyak masa sudah bha..eceyh..praktis slange sabah kit..



Sekarang aku dan suami da pindah ke Sabah. Negeri di bawah bayu..memang kena bayu ler ari-ari..syok gitu..Semua aku tinggalkan..kerja, keluarga, kawan-kawan, kampung, sedara-mara dan kucing kesayanganku, manja kat semenanjung..



Jadilah surirumah sepenuh masa..berkhidmat untuk suami tercinta..dah la awal-awal lagi suamiku da pesan, kite raye sini tahun ni ye..bile aku tanya tak sedih ke tak balik raya?Ape boleh buat, demi negara..sedia berkorban..huhuhuhuhu...



Thanks to kawan-kawan yang ingatkan aku soh start balik tulis blog ni..sebenarnye aku malu nak tulis ape-ape kat blog..aku kan pemalu teragung..eceyh..sekali terpoyo lebih nanti..hahahaha..ok, blog ni memang untuk kite share ape saja yang kite suke dan tak suke..ikut suke ati tuan rumah k..



Ok la, untuk permulaan setelah rehat yang super lama sebelum ni..itu saja la mukadimah hari ini..sekian..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan