Rabu, 23 Mei 2012

Bermula shiff baru..

Hai..assalamualaikum..hari ini, bermula shif baru bagi team kami.Semuanya agak huru hara disebabkan pertukaran waktu kerja team kami. Daripada kerja lewat malam kepada awal pagi. Jadi, kami semua dapat off day satu hari..ho yeay..off day yang disembunyikan..hehe
~Kerja memang best~

Lagi 2 minggu akan diadakan kenduri sambut menantu. Dan aku telah ditugaskan untuk settlekan bahagian kad kahwin..OMG..lagi dua minggu kot..sempat ke?
Pagi tadi aku dok merayau-rayau sekitar Bangi dok usha-usha kedai kad kahwin..nak cari yang bajet je..Tapi, semuanye lebih kurang je harga..ermmmm...
30 sen law tempah 1000 keping dan kad yang sama akan menjadi seringgit sekeping law tempah 200(minimum oder) tak termasuk cas law ada peta RM30, tambah nama pasangan RM20 dan lain-lain cas. Rasa macam mahalnya..baik buat sendiri jela.
Gambar peta rumah dari kad akak ipar

So, aku pun start la lukis-lukis peta, usha-usha design yang sesuai, memikirkan kad nak buat kaler ape..bajet..ayat-ayat..dan semuanya sehingga boleh melengkapkan kad jemputan kenduri sambut menantu. Harap-harap keluarga suami aku terima jela kad yang aku buat sebab kata nak save bajet dan law hantar ke kedai pun mane ade yang nak terima sebab da lewat..huhuk
Hasil karya aku untuk kad kami nanti

Harap-harap dapat siapkan semua kad esok dan boleh pos ke akak ipar aku kat kuantan untuk dia menilai. Maybe aku akan buat dalam 50 keping je dulu. Kalau puas hati dan nak oder lagi boleh la bincang lain and proceed to the next step kan?

Ganbate !!! (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan